سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جارچی
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
چهارشنبه 86 اسفند 15 ساعت 12:37 عصردیدار استقلال - پرسپولیس؛ 15 فروردین

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: پس از بررسی تصمیم شورای تامین استان تهران درباره‌ی زمان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنیم.

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: پس از بررسی تصمیم شورای تامین استان تهران درباره‌ی زمان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنیم.

عزیزمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: شورای تامین استان تهران در جلسه‌ای که با حضور مسوولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران برگزار شد، خواستار آن شد که داربی تهران به جای شانزدهم فروردین 87 یک روز زودتر و در روز پنجشنبه 15 فروردین برگزار شود.

وی افزود: استدلال شورای تامین این بود که با توجه به پایان ایام تعطیلات نوروزی و احتمال آن که تعداد بسیاری از مسافران نوروزی در روز جمعه 16 فروردین ماه به تهران بازخواهند گشت و از سوی دیگر تماشاگران بسیار دیدار پرسپولیس و استقلال که قصد عزیمت به ورزشگاه آزادی را دارند سبب بروز تداخل در طول مسیرها و مشکلات ترافیکی در تهران خواهند شد، این دیدار در تاریخ 15 فروردین ماه برگزار شود.

رییس سازمان لیگ خاطر نشان کرد: ما این نظر شورای تامین را بررسی خواهیم کرد و ظرف روزهای آینده سازمان لیگ زمان اصلی برگزاری داربی تهران را اعلام می‌کند.

عزیزمحمدی درباره ی نظر مسوولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز گفت: با توجه به آن که دیدار تیم های سپاهان و استقلال در تاریخ 10 فروردین برگزار می‌شود مسایلی وجود داشت که البته با توجه به فرصت 5 روزه تا پانزدهم فروردین حتی در صورت تغییر زمان بازی نیز تصور نمی‌کنم مشکل خاصی برای دو تیم وجود داشته باشد.

بازی استقلال و پیزوزی
متن فوق توسط: مهردادزنگنه نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
لینک های روزانه
خودم [44]
[آرشیو(1)]

درباره خودم
جارچی
مدیر وبلاگ : مهردادزنگنه[9]
نویسندگان وبلاگ :
جاناتان[0]

آرشیو یادداشت ها
مقاله ها
زمستان 1386
لوگوی من
جارچی
لوگوی دوستان من

اشتراک در خبرنامه